آرسنال 2-1 چلسی؛ آرسنال با شکست چلسی راهی فینال جام اتحادیه شد

ورزشی

وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال رقیب منچسترسیتی در فینال لیگ کاپ شد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال با پیروزی 2-1 مقابل چلسی همشهری، موفق شد به فینال لیگ کاپ راه یابد و حریف منچسترسیتی در بازی نهایی شود.

در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس موسوم به Carabao Cup، آرسنال در امارات لندن میزبان چلسی بود. بازی رفت دو تیم با تساوی 0-0 پایان یافته بود.

مسابقه از همان ابتدا پر شور و هیجان آغاز شد، چلسی در دقیقه هفتم به لطف درخشش هازارد به یک گل روحیه بخش رسید. این گل با پاس خوب پدرو به عمق دفاع حریف به ثمر رسید و چلسی 1-0 جلو افتاد.

اما آرسنال توانست خیلی زود پاسخ گل میهمان را بدهد. دقیقه 11 بود که سانتر از جناح چپ با ضربه سر مونرئال همراه شد، توپ به سر آلونسو و سپس رودیگر خورد و تغییر جهت داد و به گل تبدیل شد. در ادامه باز هم شاهد موقعیت های گلزنی بودیم، اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست، از هیجان و سرعت بازی کاسته شد.

نیمه دوم را آرسنال بهتر شروع کرد، آن ها موقعیت های مناسبی خلق کردند و در دقیقه 60 این بار هم با چاشنی شانس به گل رسیدند. پاس نه چندان خوب لاکازت با برخورد به بازیکن حریف منحرف شد در دهانه دروازه به ژاکا رسید و او با فرصت طلبی بازی را 2-1 کرد. در ادامه آرسنال عقب تر نشست و دل به ضدحملات بست و سعی در حفظ گل زده داشت و در این امر هم موفق بود تا تیم ونگر با این برد شیرین راهی بازی نهایی جام اتحادیه شود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *