تبریزی و گلی که فقط برای رکوردشکنی فایده داشت نه امتیاز گرفتن

ورزشی

وبسایت رسمی برنامه نود – مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان با گلزنی در دیدار هفته بیست و یکم به رده سوم برترین گلزنان این باشگاه در رقابت های لیگ برتر رسید. گل تبریزی تأثیری در نتیجه بازی و تغییر آن نداشت، اما در عوض، چندین رکورد انفرادی و تیمی را برای این بازیکن و باشگاه ذوب آهن تغییر داد.

به گزارش وب سایت نود، مرتضی تبریزی در دقایق پایانی اولین دیدار از هفته 21 لیگ برتر، دومین گل تیمش را به ثمر رساند و تعداد گل های زده خود در رقابت های این فصل را به 10 رساند. گرچه تبریزی زننده گل پیروزی بخش ذوب آهن نبود، اما گل دوم ذوب آهن از جهات دیگری حائز اهمیت بود و برای مهاجم ذوب آهن لذت دیگری داشت. گل دوم ذوب آهن که توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید، چندین آمار انفرادی این بازیکن را بهبود بخشید که در ادامه این می خوانید:

تبریزی 10 گله شد؛ این بازیکن به رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ برتر هفدهم رسید و از نظر تعداد گل زده در یک فصل، به آمار بهترین فصل خود (در فصل گذشته لیگ برتر) یعنی 10 گل زده در یک فصل رسید؛

تبریزی با 36 گل زده در رده سوم جدول بهترین گلزنان ذوب آهن اصفهان در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت؛ این بازیکن 27 ساله با زدن 10 گل دیگر می تواند اسماعیل فرهادی را پشت سر گذاشته و بعد از مهدی رجب زاده در رده دوم جدول گلزنان قرار گیرد.

تبریزی 6 گل را در برابر استقلال خوزستان به ثمر رسانده و بالاتر از محمد عباس زاده و مهدی شریفی، آمار بیشترین گل زده در بازی برابر استقلال خوزستان در لیگ برتر را به دست آورد.

تبریزی روز گذشته در هفته بیست و یکم موفق به زدن دهمین گل خود شد، این در حالیست که او در فصل گذشته در هفته 27 توانست دهمین گلش را به ثمر برساند. 

همچنین، ذوب آهن رکورد بهترین نتایج تاریخ لیگ برتر از نظرشش بازی اول در نیم فصل دوم را پس از 13 سال به نام خود ثبت کرد؛ رکورد بهترین شروع نیم فصل دوم پیش از این در اختیار استقلال اهواز بود. 

 

 

 

 

 

 

2081

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *