شگفتی در FA Cup؛ منچسترسیتی حذف شد!

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچسترسیتی با شکست مقابل ویگان، از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی دور پنجم جام حذفی انگلیس (به جز بازی های تکراری) ویگان در خانه خود مقابل منچسترسیتی مدعی و ثروتمند 1-0 پیروز شد تا با این پیروزی به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

دوشنبه شب ویگان در ورزشگاه DW میزبان منچسترسیتی بود. سیتی اگرچه با ترکیبی کامل به زمین آمده بود و در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود، ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی خیلی موفق نبود، ضربات آگوئرو و گوندوغان از گوشه محوطه جریمه بهترین فرصت های سیتی بودند که راه به جایی نبردند. اما اتفاق مهم نیمه اول در آخرین دقیقه رقم خورد که تکل خشن دلف از سوی داور با کارت قرمز روبرو شد که اعتراض زیادی را از سوی سیتی به همراه داشت.

منچسترسیتی با وجود ده نفره بودن در نیمه دوم هم مالک توپ و میدان بود، آن ها در نهایت 82 درصد مالکیت توپ را هم به ثبت رساندند. اما این ویگان بود که از یکی از دو شوت در چارچوبش به گل رسید. دقیقه 79 تعلل واکر، گریگ را در موقعیت خوبی قرار داد و او هم با یک ضربه بغل پا، بازی را 1-0 کرد.

به این ترتیب رویای چهارگانه منچسترسیتی نقش بر آب شد و ویگان دسته دومی با این برد به دور ششم راه یافت و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف ساوتهمپتون برود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *