یوونتوس 2-2- تاتنهام؛ بازگشت عالی اسپرز و کسب یک تساوی ارزشمند

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – تاتنهام با کسب تساوی مقابل یوونتوس، دست پر به لندن بازگشت.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام در مسابقه ای که 2-0 عقب افتاده بود، به شکلی عالی به بازی برگشت و با یک تساوی پرگل به خانه بازگشت تا شانس خوبی برای صعود داشته باشد.

در حساسترین بازی از شب اول دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در تورین با قضاوت فلیکس بریش میزبان تاتنهام بود. مسابقه پرهیجان آغاز شد و یوونتوس با شروع توفانی اش در همان ده دقیقه اول به دو گل رسید.

دقیقه دوم مسابقه بود که خطای دمبله در میانه میدان، یوونتوس را صاحب یک ضربه آزاد کرد، توپ در فضای خالی به هیگواین رسید و او با یک ضربه تمام کننده بازی را 1-0 کرد.

اما این پایان شروع توفانی یوونتوس نبود، در دقیقه نهم مسابقه خطای واضح دیویس روی برناردسکی، یووه را صاحب ضربه پنالتی کرد، هیگواین پشت توپ ایستاد و لوریس را مغلوب کرد تا پیش از دقیقه دهم بازی 2-0 شود.

در حالی که تصور می شد با خوردن این دو گل، تاتنهام روحیه خود را ببازد، ولی از دقیقه 15 به بعد اسپرز خودش را نشان داد و با در اختیار گرفتن توپ و میدان، میزبانش را به دردسر انداخت. بعد از خلق چند موقعیت، بالاخره با یک فرار در عمق میهمان به گل رسید. پاس خوب در عمق دله الی در دقیقه 35 با فرار هری کین همراه شد، او بوفون را دریبل کرد و بازی را 2-1 کرد.

در ادامه مدافعین و بوفون بار دیگر ناجی دروازه یوونتوس شدند، تا اینکه پیش از پایان نیمه اول، خطای اوریه روی کاستا، میزبان را به یک پنالتی دیگر رساند ولی هیگواین این بار توپ را به تیر زد.

در نیمه دوم، یوونتوس شروع خوبی داشت و فرصت برای گلزنی پیدا کرد ولی لوریس مانع شد، از دقیقه 60 به بعد باز هم میهمان توپ را در دست گرفت و به آنچه مستحقش بود رسید.

دقیقه 72 بود که خطای کیلینی روی دله الی، تاتنهام را صاحب فرصت خوبی کرد، ضربه آزاد زمینی اریکسن بوفون را مغلوب ساخت و تاتنهام به گل تساوی رسید.

در نهایت بازی با همان تساوی 2-2 پایان رسید تا اسپرز با یک نتیجه خوب به لندن بازگردد.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *