فورلان: انتقاد اتلتیکو از بارسلونا به خاطر گریزمن ریاکارانه خواهد بود

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دیگو فورلان مهاجم اروگوئه ای در مصاحبه با رادیو اونداسرو در مورد پیوستن گریزمن به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، فورلان که در حال حاضر در تیم کیشی در لیگ هنگ کنگ توپ می زند در اتلتیکو بهترین لحظات فوتبالی خود را داشت. وی اظهارداشت:”اگر اتلتیکو به خاطر خرید گریزمن از بارسا انتقاد کند، رفتار ریاکارانه ای خواهد داشت. آنها با پرداخت رقم فسخ قرارداد، گریزمن را از سوسیه داد خریدند. هر بازیکنی می تواند تصمیم هایی که می خواهد را بگیرد و اگر قصد جدایی دارد این کار را خواهد کرد. یک کارمند عادی هم وقتی با پیشنهاد مالی بهتری از باشگاهی دیگر مواجه می شود به آن جا می رود. آگوئرو، فالکائو، دیگو کاستا و دیگران هم از تیم رفتند. قطعا هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست و در صورت رفتن گریزمن هم زندگی ادامه خواهد داشت.”

فورلان که سابقه درخشش در جام جهانی با تیم ملی اروگوئه را دارد در مورد مسابقات روسیه هم صحبت کرد:”اسپانیا، برزیل و آلمان بالاتر از همه تیمها هستند و بخت های اصلی قهرمانی هستند. مسلما بازگشت نیمار از مصدومیت با توجه به مشکلات آلوز برای تیم ملی برزیل خیلی مهم خواهد بود.”

1140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *