زمان بازنشستگی ته‌وز از فوتبال مشخص شد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کارلوس ته وز ستاره سابق تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که در پایان قراردادش با بوکا جونیورز یعنی در سال 2019 از فوتبال بازنشسته خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، بازیکن سابق یونایتد، سیتی و یوونتوس با پایان قراردادش با شانگهای شنهوا در ماه ژانویه به بوکا برگشت. این بازیکن از زمان بازگشتش به تیم آرژانتینی فقط چهار گل به ثمر رسانده و آمار چندان درخشانی نداشته است.

ته وز در مصاحبه با کانال 13 آرژانتین در مورد آینده اش صحبت کرد:”زمانی که قراردادم با بوکا به پایان برسد یعنی در سال آینده از فوتبال بازنشسته خواهم شد. دفعات قبل زمانی که بوکا را ترک می کردم دلم برای باشگاه تنگ می شد اما این بار چنین حسی ندارم. نمی خواهم به تیم دیگری بروم و می خواهم در بوکا از فوتبال بازنشسته شوم. دوست ندارم بعد از فوتبال به سراغ مربیگری یا سمت های مدیریتی بروم چرا که اگر بخواهم چنین کاری کنم در ابتدا باید برای آن آماده شوم.”

ته وز در پاسخ به این پرسش که چرا در بوکا خوشحال نیست ، بیان کرد:” وقتی شرایط مطابق خواسته ات پیش نمی رود و نمی توانی به توقعاتی که از خودت داری برسی نمی توانی خوشحال باشی. وقتی آرامش ندارم نمی توانم لبخند بزنم.”

1140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *