لوانته ۵

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – شاگردان والورده در غیاب لیونل مسی در بازی پرگل و جذاب نخستین شکست فصل خود در لالیگا را متحمل شدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های لوانته و بارسلونا از هفته سی و هفتم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه ۵-۴ به سود لوانته به پایان رسید تا بارسلونا در یک هفته مانده به پایان این فصل لالیگا سرانجام طعم شکست را بچشد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۹: امانوئل بواتنگ با یک ضربه زیبا روی سانتر مورالس موفق شد دروازه بارسا را باز کند. 

دقیقه ۳۰: بواتنگ روی پاس لوکیچ در داخل محوطه صاحب توپ شد و پس از عبور از سمدو و تراشتگن توانست گل دوم خودش را بثمر برساند.

دقیقه ۳۱: پیکه به جای فرمالن مصدوم وارد بازی شد. 

دقیقه ۳۸: کوتینیو با یک شوت تماشایی توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. 

دقیقه ۴۶: تیم لوانته در همان ابتدای نیمه دوم روی شوت تماشایی باردهی توانست به گل سوم هم برسد. 

دقیقه ۴۹: لوانته در عین ناباوری تنها سه دقیقه بعد بار دیگر توسط بواتنگ که در داخل محوطه صاحب توپ شده بود به گل چهارم هم رسید. 

دقیقه ۵۶: طوفان لوانته ادامه پیدا کرد و این تیم روی ضربه زیبای باردهی که در داخل محوطه پا به توپ شده بود به گل پنجم خودش هم دست یافت. 

دقیقه ۵۹: کوتینیو در دهانه دروازه صاحب توپ شد و توانست گل دوم خودش را بثمر برساند. 

دقیقه ۶۴: ستاره برزیلی بارسا روی پاس بوسکتس در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک ضربه زیبا توانست هت تریک خودش را تکمیل کند. 

دقیقه ۷۱: بارسا که در این لحظات سراپا حمله شده بود با تصمیم جنجالی داور به دلیل خطا روی بوسکتس صاحب پنالتی شد. سوارز این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به یک گل برسد. 

۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *