رئال مادرید 6-0 سلتاویگو؛ گلباران سلتا در خانه

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – پیروزی پر گل شاگردان زیدان در خانه این تیم را به امتیاز 75 رساند.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی شنبه شب از هفته 37 لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل سلتاویگو نمایش مقتدرانه ای داشت و توانست رقیب خود را با نتیجه سنگین 6-0 شکست دهد.

رئال مادرید از همان ابتدا نسبت به حریف برتری داشت و مزد این برتری را هم گرفت، حملات توفانی رئال مادرید که بیشتر از سمت راست با حضور اشرف حکیمی و گرت بیل شکل می گرفت حد فاصل دقایق 13 تا 32، این تیم را به سه گل رساند.

دقیقه 13 مسابقه پاس در عمق مودریچ با فرار گرت بیل همراه شد، او با یک ضربه بغل پای زمینی دروازه را هدف گرفت و توپ بعد از برخورد به تیر راهی گل شد. اما درخشش بیل ادامه داشت، دقیقه 30 مسابقه بود که باز هم رئالی ها او را در فضای خالی صاحب توپ کردند، این بار ایسکو با پاسی بلند بیل را تغذیه کرد، بیل از گوشه زمین حرکت کرد به محوطه جریمه رسید و با یک بغل پای تماشایی بازی را 2-0 کرد.

اما این پایان کار نبود، سه دقیقه بعد ایسکو با شکلی مشابه از زاویه مخالف گلزنی کرد. پاس کروس به سمت چپ محوطه جریمه با ضربه فنی دیدنی ایسکو همراه شد و بازی در نیمه 3-0 به پایان رسید.

اشتیاق رئال مادرید برای زدن گل های بعدی در نیمه دوم نیز ادامه داشت، در دقیقه 52 فرار اشرف حکیمی به عمق دفاع حریف با پاس بنزما همراه شد، ضربه او با واکنش مناسبی از سوی دروازه بان همراه نشد و رئال مادرید به گل چهارم رسید.

دقیقه 74 مسابقه بود که فرار آسنسیو از جناح چپ با اشتباه سرجی گومز همراه شد و او به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. حسن ختام جشنواره گل های رئال مادرید نیز بغل پای کروس بود که در دقیقه 81 به گل ششم رئال مادرید منجر شد.

رئال مادرید با این برد 75 امتیازی شد. آن ها هنوز هم پشت سر اتلتیکو 78 امتیازی هستند.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *