کونته: فروش صلاح، تصمیم باشگاه بود نه من!

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – کونته مدعی شده هیچ دخالتی در فروش محمد صلاح نداشته است.

به گزارش وبسایت نود، محمد صلاح که در این فصل با درخشش فوق العاده در ترکیب تیم کلوپ توجهات زیادی را به خود جلب کرده است در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به لیگ برتر آمد و به به چلسی پیوست ولی بعد از دورانی ناموفق و فرصت کم حضور در ترکیب چلسی، استفموردبریج را به صورت قرضی ترک کرد تا این که در تابستان 2016 (همزمان با حضور کونته در چلسی) به صورت قطعی از جمع آبی پوشان جدا شد، حالا در آستانه تقابل صلاح با تیم سابقش، کونته مدعی شده است تصمیم فروش این ستاره مصری توسط باشگاه گرفته شده است:

هیچ کس درباره او از من چیزی نپرسید. نمی خواهم این مسئولیت را به گردن بگیرم، چون دچار دردسر می شوم. صلاح در این فصل فوق العاده بوده، او بازیکن خیلی خوبی است که از زمان حضور در ایتالیا وی را می شناختم ولی گذراندن چنین فصل هایی، واقعاً غیرقابل پیش بینی است. صلاح قدرت کشندگی بالایی دارد، او از هر فرصتی که دارد استفاده می کند.

کونته در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه و رقابت حساس با لیورپول گفت:

فرصت خوبی برای ما است، حریف در میان هفته بازی کرده و چنان که در سه هفته گذشته بارها گفتم؛ اگر می خواهیم امیدهای مان را زنده نگاه داریم باید پیروز شویم. البته لیورپول تیم خیلی خوبی است و کارمان آسان نیست. در حال حاضر تنها باید تمرکزمان روی این باشد که برای بهترین جایگاه ممکن که همانا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، بجنگیم. شرایط دست خودمان نیست ولی باید تلاش کنیم و این تلاش از برد در مقابل لیورپول آغاز می شود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *