اتلتیکومادرید 1-0 آرسنال؛ پایان تلخ یک رؤیا

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – داستان عاشقانه ونگر و آرسنال، فرجامی تلخ داشت.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در آخرین مسابقه اروپایی اش به عنوان سرمربی آرسنال، در مقابل اتلتیکو طعم تلخ شکست را چشید تا در نهایت نتواند همراه توپچی ها به افتخاری بزرگ در اروپا برسد و به این ترتیب آرسنال فصل بعد هم در لیگ قهرمانان حضور ندارد.

پنج شنبه شب دور برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا برگزار شد که در یکی از دو بازی نیمه نهایی، اتلتیکو در مادرید میزبان آرسنال بود. نیمه اول از لحاظ خلق موقعیت خیلی چشم نواز نبود. آرسنال که به دنبال جبران نتیجه رفت بود بیشتر توپ و میدان را در دست داشت ولی در ایجاد موقعیت گلزنی جدی خیلی موفق عمل نکرد. در آن سمت هم اتلتیکو چشم به ضدحملات دوخته بود.

 اما نیمه اول به بدترین شکل ممکن برای میهمان تمام شد، آرسنال که در همان دقایق ابتدایی کوشیلنی را به دلیل مصدومیت از دست داد و مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد. در آخرین دقیقه از نیمه اول دروازه اش را باز شده دید. پاس عالی گریزمن به عمق دفاع حریف با ضربه تمام کننده کاستا همراه شد و بازی در دومین دقیقه وقت های اضافه 1-0 شد.

آرسنال که در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد، در همان دقایق نخست رمزی صاحب فرصت خوبی در محوطه جریمه شد که ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در ادامه اتلتیکو به خوبی با دفاعی سازمان یافته مانع حریف شد، آرسنالی ها تنها دو بار روی شوت های از راه دور خطرساز شدند که ضربات ژاکا و مخیتاریان راه به جایی نبرد. در آن سمت هم میزبان روی ضدحملات به فرصت های خوبی رسید که تورس و گریزمن در گلزنی ناکام بودند.

در نهایت آرسنال در شبی که ناامیدکننده ظاهر شد، شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با قبول شکست 2-1 از راهیابی به فینال بازماند. اتلتیکومادرید نیز با صعود به فینال لیگ اروپا شانس قهرمانی دوباره در این مسابقات را دارد.

به این ترتیب آرسن ونگر در آخرین فصل حضورش در آرسنال نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و یا جامی را در مسابقات اروپایی کسب کند تا وداعی تلخ با توپچی ها داشته باشد.

 

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *