آ اس رم ۴

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – شاگردان کلوپ با پشت سر گذاشتن نماینده ایتالیا موفق شدند حریف رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان شوند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های آ اس رم و لیورپول از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی جذاب و پرگل در نهایت با نتیجه ۴-۲ به سود رم به پایان رسید اما این لیورپول بود که در مجموع موفق شد با نتیجه ۷-۶ پیروز شود و به فینال کیف راه یابد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۹: تیم مهمان در همان ابتدای کار روی پاس اشتباه ناینگولان که باعث شد فیرمینو صاحب توپ شود و در نهایت توپ را به مانه در دهانه دروازه برساند به گلی زودهنگام رسید. 

دقیقه ۱۵: رم روی اشتباه مدافعان حریف توانست بازی را به تساوی بکشاند. لورن سانتر ارسالی الشعراوی را دور کرد اما توپ به صورت میلنر خورد و وارد دروازه شد. 

دقیقه ۲۵: وینالدوم روی اشتباه دوباره مدافعان رم توانست لیورپول را بار دیگر پیش بیندازد. مدافع رم کرنر ارسالی را به اشتباه با ضربه به سمت دروازه خودی دور کرد و هافبک لیورپول توانست با ضربه سر دروازه را باز کند. 

دقیقه ۳۵: شوت محکم الشعراوی پس از برخورد با کاریوس به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد. 

دقیقه ۴۹: ژکو توسط کاریوس در داخل محوطه سرنگون شد اما داور در تصمیمی مشکوک آفساید این بازیکن را اعلام کرد. 

دقیقه ۵۲: دروازه بان لیورپول سانتر ارسالی الشعراوی را دور کرد اما ژکو در برگشت موفق شد بازی را بار دیگر مساوی کند. 

دقیقه ۶۳: الکساندر ارنولد با پرتاب خودش مقابل شوت الشعراوی توانست دروازه تیمش را نجات دهد اما تصاویر آهسته نشان دادند که توپ در داخل محوطه به دستان این بازیکن برخورد کرده است. 

دقیقه ۸۶: ناینگولان روی سانتر کولاروف موفق شد رم را برای نخستین بار در این بازی پیش بیندازد. 

دقیقه ۹۳: داور خطای هند کلاون را اعلام کرد تا رم صاحب پنالتی شود. ناینگولان توانست از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیمش را بزند. 

 

۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *