آرسنال 1-1 اتلتیکومادرید؛ گریزمن، میزبانِ بی دقت را جریمه کرد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – آرسنال در خانه نتوانست به نتیجه خوبی برسد.

به گزارش وبسایت نود، دیدار جذاب و پر حاشیه تیم های آرسنال و اتلتیکومادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی 1-1 در لندن پایان یافت تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود.

در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، آرسنال در امارات لندن میزبان اتلتیکو بود. یاران ونگر با توپ پر بازی را شروع کردند و در همان ده دقیقه نخست به موقعیت های خوبی رسیدند ولی در باز کردن دروازه موفق نبودند. اتفاق مهم بازی اخراج شدن ورسالیکو در دقیقه دهم مسابقه بود. او به فاصله هفت دقیقه دو کارت زرد گرفت تا اتلتیکو هشتاد دقیقه مانده را ده نفره دنبال کند.

دقیقه 14 شوک بعدی به میهمان وارد شد، سیمئونه به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و مجبور شد کنار زمین را ترک کند. بعد از این اتفاقات، آرسنال به حملاتش ادامه داد. یاران ونگر به لطف امتیاز میزبانی و یک یار بیشتر توپ و میدان را در دست گرفتند و موقعیت های زیادی در نیمه نخست خلق کردند. یکی از بهترین فرصت های نیمه نخست نصیب ولبک شد که ضربه او در دقیقه 23 توسط اوبلاک مهار شد.

در ادامه هم آرسنالی ها در زدن گل ناکام بودند، در آن سمت هم گریزمن صاحب فرصت خوبی شد که واکنش خوب اوسپینا مانع گلزنی رقیب شد. نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

اما بعد از ادامه حملات در نیمه دوم، آرسنال بالاخره مزد برتری خود را گرفت. حرکت ترکیبی بازیکنان آرسنال در دقیقه 61 با سانتر ویلشر و ضربه سر دیدنی لاکازت همراه شد تا بازی 1-0 شود. بعد از این گل آرسنال سیری ناپذیر به دروازه حریف حمله می برد تا به گل بعدی برسد.

آن ها چندین و چند موقعیت خوب دیگر خلق کردند که واکنش های خوب اوبلاک مانع گلزنی حریف شد. در نهایت اتفاق تلخ برای آرسنال و ونگر رقم خورد. دقیقه 82 اشتباه کوشلینی با فرصت طلبی گریزمن همراه شد، موستافی هم جلوی دروازه لغزید تا بازی 1-1 شود و اتلتیکو ده نفره به گلی مهم برسد.

بعد از این گل باز هم آرسنال فرصت گلزنی داشت و رمزی می توانست در نقش ناجی ظاهر شود که اوبلاک یک بار دیگر با دست های چسبناکش مانع شد.

آرسنال حالا با این تساوی باید به استقبال بازی برگشت برود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *