ونگر: به خاطر نارضایتی هواداران تصمیم به ترک آرسنال گرفتم؛ شاید به مربیگری ادامه دهم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

 وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی آرسنال اذعان کرده فعلا درباره آینده اش پس از ترک این تیم تصمیمی نگرفته است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر که اعلام کرده در پایان فصل پس از ۲۲ سال از آرسنال جدا می شود پس از پیروزی ۴-۱ تیمش مقابل وستهم اعتراف کرد که نارضایتی هواداران از نتایج تیم در تصمیمش نقش داشته است. 

ونگر به sky sport گفته:

آرسنال در دنیا مورد احترام است و فکر می کنم هواداران دیگر آن چهره متحدی که دوست داشتم را نشان نمی دادند. این دردناک بود چون وجهه آرسنال در دنیا مورد احترام است و چهره ای که این اواخر از خودمان نشان می دادیم آن چیزی نبود که من می خواستم. چهره این باشگاه بیش از هر چیز دیگری برای من مهم تر است. کودکان در دنیا باید رویای پوشیدن پیراهن آرسنال را داشته باشند. هواداران از عملکرد تیم راضی نبودند و می توانم این را درک کنم. تمامی تصمیماتم در این ۲۲ سال را برای موفقیت آرسنال گرفتم. فکر می کنم که باشگاه در موقعیت خوبی قرار دارد. هدف من همیشه این بوده که تیم خوبی برای جانشینم باقی بگذارم. 

فعلا تصمیمی درباره آینده ام نگرفتم. تمام تمرکز من روی آرسنال است. در مورد بازگشت به آرسنال در پست دیگری هم فعلا نظری ندارم. این اتفاق تنها به من وابسته نیست. ما با هم توانستیم در آرسنال تاریخ سازی کنیم. در این ۲۲ سال توانستیم مسیر درستی را طی کنیم. 

۲۰۳۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *