مورینیو: ونگر به خاطر دستاوردهایش شایسته اعتبار و احترام است

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مورینیو هم به تمجید از سرمربی آرسنال پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر سرمربی ۶۸ ساله فرانسوی بعد از ۲۲ سال حضور در آرسنال، این تیم را ترک خواهد کرد. باشگاه آرسنال روز جمعه با انتشار بیانیه ای به طور رسمی اعلام کرد که ونگر در پایان فصل این تیم را ترک می کند. ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد که رابطه نه چندان خوبی با ونگر دارد و بارها با این سرمربی جدال لفظی و حتی یک بار فیزیکی هم داشته است، در کنفرانس خبری روز جمعه خود به تمجید از ونگر 68 ساله پرداخت:

اگر ونگر خوشحال است، من هم خوشحالم. اگر از این تصمیم ناراحت است، من هم ناراحت هستم. همیشه برای رقبایم آرزوی بهترین ها را دارم. حرفم همین است، اگر او از این تصمیم خوشحال است و در فکر گام بعدی کارنامه حرفه ایش است، من هم خوشحالم، اما اگر از این تصمیم ناراحت است، من هم ناراحتم. مطمئنم باشگاه ما (به خصوص به خاطر رقابت دیرینه ونگر و فرگوسن) احترامی را که شایسته ونگر است نشان خواهد داد.

مورینیو در پاسخ به اینکه آیا بابت حرف هایی که علیه ونگر زده، پشیمان است، چنین گفت:

مسئله درباره پشیمانی نیست، سوال تان طبیعی است، چرا که این سوال، سوالی از جانب یک مربی یا بازیکن نیست. هرچند برخی مواقع این طور به نظر می رسد که به هم احترام نمی گذاریم ولی مطلع نیستید که چگونه ما برای یکدیگر اعتبار قائلیم. مسئله تقابل قدرت با قدرت، کیفیت با کیفیت و جاه طلبی با جاه طلبی است، اما در نهایت افراد حاضر در یک تجارت، به همکاران خود احترام می گذارند و برای دستاوردهایشان اعتبار قائلند. میدانم معنای سه قهرمانی در لیگ برتر و هفت جام حذفی چیست. همینطور از دستاوردهای او در ژاپن و فرانسه آگاهم. دستاوردهای او حتی شامل دوران بدون جام در آرسنال است، در دروان گذار و نقل مکان از هایبری به ورزشگاهی دیگر. امیدوارم ونگر بازنشسته نشود.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *