لیورپول 3-0 بورنموث؛ پیروزی سه گله باز هم با درخشش مثلت هجومی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – مثلث آتش لیورپول همگی گلزنی کردند.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در هفته 34 لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران در آنفیلد میزبان بورنموث بود که در نهایت یاران کلوپ با برتری 3-0 مقابل رقیب خود 70 امتیازی شدند تا یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شوند.

در این مسابقه لیورپول شروع خوبی داشت و در همان دقیقه 7 بود که مانه با فرصت طلبی در چند قدمی دروازه، موفق شد گلزنی کند تا بازی 1-0 شود. اما لیورپول با وجود برتری نسبت به حریف و تملک توپ و میدان برای رسیدن به گل بعدی، زمان زیادی صبر کرد.

دقیقه 69 بود که بعد از دست رفتن چندین موقعیت، بالاخره صلاح گلزنی کرد تا چهلمین گل این فصلش را به ثمر برساند. پاس بلند آرنولد به درون محوطه با ضربه سر هوشمندانه صلاح همراه شد و بازی 2-0 شد.در نهایت دقیقه 90 بود که همکاری تیمی بازیکنان لیورپول با پاس چمبرلین برای فرمینو همراه شد و این بازیکن برزیلی با ضربه ای زمینی و دقیق بازی را 3-0 کرد تا مثلث هجومی کلوپ هر سه گلزنی کرده باشند.

لیورپول اکنون 34 بازی انجام داده و 70 امتیاز دارد و در رده سوم است. آن ها منچستریونایتد و تاتنهام را بالا و پایین سر خود می بینند، با این تفاوت که هر دوی آن ها 32 بازی انجام داده اند.

بورنموث فعلاً در رده یازدهم جدول است.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *