پرز: در سال ۲۰۰۶ به دنبال خرید توتی بودم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – رئیس باشگاه رئال مادرید اذعان دارد قبل از فصل ۰۷-۲۰۰۶ به فکر جذب نماد باشگاه رم افتاده است.

به گزارش وب سایت نود، فرانچسکو توتی تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه رم سپری کرد. توتی در پایان فصل گذشته بعد از ۲۵ فصل حضور در پایتخت ایتالیا و تبدیل شدن به یک اسطوره از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. حال فلورنتینو پرز فاش کرده که برای جذب او تلاش کرده اما با پاسخ منفی این بازیکن مواجه شده است.

پرز در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت:

توتی یکی از اسطوره هایی است که هرکسی او را می‌خواهد. قبل از سال ۲۰۰۶ و در ابتدای دوران ریاستم با او تماس گرفتم و خواستم به رئال بیاید. اما او گفت نمی‌تواند از رم جدا شود.

قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ پیش از این گفته بود که به انتقال به مادرید نزدیک بوده و البته اعتراف کرده بود که بابت بازی نکردن در غول های اسپانیایی پشیمان است.

توتی در سال ۲۰۱۲ به اسکای اسپورتس گفته بود:

هیچ وقت به پول فکر نکردم، اگر این گونه بود در ۲۶ سالگی به مادرید یا بارسا می‌رفتم.

اما بعد از تشویق ایستاده از طرف هواداران رئال در جریان دیدار رم با کهکشانی ها در سال ۲۰۱۶، توتی گفت دوست داشته در پیراهن سفید لوس بلانکوس بازی کند. وی در این باره به مدیاست گفته بود:

سانتیاگو برنابئو ورزشگاه فوق العاده ایست. رئال تنها افسوس من است. مواجه شدن با این استقبال گرم لحظه بسیار ویژه ای بود. این یک خاطره خوب برای من است.

توتی اینک به عنوان یکی از مدیران باشگاه رم فعالیت می‌کند و هفته گذشته شکست ۴-۱ تیمش مقابل بارسا را در ورزشگاه نیوکمپ به تماشا نشست. رم سه شنبه شب میزبان بارسلونا خواهد بود و برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سد بزرگی در مقابل خود دارد. رئال نیز در حالی مقابل یوونتوس قرار می‌گیرد که باید از برتری ۳ گله خود در خانه حریف محافظت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *