گواردیولا: برای حذف لیورپول باید نمایشی بی نقص ارائه کنیم؛ تیم فوق العاده ای دارم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی منچسترسیتی اعتقاد دارد تیمش برای صعود در لیگ قهرمانان نیاز به یک نمایش کامل مقابل لیورپول دارد. 

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا در آستانه بازی فردا شب تیمش مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش عنوان کرده آن ها با وجود شکست ۳-۰ در بازی رفت هنوز برای صعود شانس داند. 

گواردیولا به نقل از سایت یوفا گفته:

می دانیم برای صعود چه باید بکنیم. ما در مقابل یونایتد توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و فردا شب هم باید چنین کاری بکنیم. حتی اگر گل خوردیم هم نباید ناامید شویم. می دانیم که می توانیم موقعیت خلق کنیم تنها باید زهردار باشیم. 

برای صعود باید نمایشی کامل داشته باشیم. یعنی گل بزنیم و به حریف اجازه ضد حمله ندهیم. ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده و احتمال وقوع هر چیزی است. نیاز داریم که گل اول بازی را بزنیم. 

من تیم استثنایی دارم و بازیکنان برای این بازی نیازی به انگیزه ندارند. هر اتفاقی در ادامه فصل بیفتد باید بگویم که مربی این تیم بود لذت بخش است. از نتیجه بازی با یونایتد راضی نیستم اما سبک بازی تیم مرا خوشحال کرد. حتی واکنش مان پس از گل سوم حریف را هم دوست داشتم. دو شکست اخیر باعث نشده نظرم راجع به این بازیکنان تغییر کند. من تیم فوق العاده ای دارم. 

۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *