تیم منتخب هفته 27: ترکیب سرخ و آبی

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در قرق سرخابی‌هاست که البته نارنجی‌پوشان شاگرد علی دایی هم سهمی قابل توجه در این بین دارند.

به گزارش وبسایت نود، تیم منتخب بیست و هفتمین هفته از لیگ برتر را استقلالی‌ها قرق کردند. برد 4 گله آبی‌ها آن هم در یک نیمه یعنی درخشش چند بازیکن در حد تیم منتخب. پرسپولیس هم در هفته قطعی شدن قهرمانی‌اش بی‌نماینده نیست و دو بازیکن از تیم سرخپوش هم در این فهرست 11 نفره حضور دارند.

نفر به نفر با تیم منتخب هفته:

پیام نیازمند، پیکان، نمره2: اگرچه پیکان در آبادان برابر نفت شکست خورد اما نیازمند باز هم توانست خود را در قواره یک دروازه‌بان قابل اعتماد نشان بدهد. نفت در بازی این هفته 8 شوت در چارچوب داشت که پریرا فقط یک بار توانست نیازمند را مغلوب کند و 7 شوت دیگر با سیوهای مختلف دروازه‌بان پیکان همراه بود.

صادق محرمی، پرسپولیس، نمره2: مدافع راست سرخپوشان در بازی گره خورده برابر پدیده موفق شد با سانتری تماشایی سبب‌ساز تک گل پرسپولیس و قهرمانی شاگردان برانکو شود. محرمی که ضعف در ارسال‌ها شناخته می‌شود این بار در یکی از مهمترین پاس‌ گل‌های فصل پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد.

پژمان منتظری، استقلال، نمره2.5: مدافع مرکزی استقلال در نیمه دوم به سمت راست منتقل شد و خیلی زود با نفوذی هوشمندانه گل اول آبی‌ها را ساخت. در شرایطی که سیاه‌جامگان یک نیمه استقلال را کلافه کرده بود منتظری گره بازی را باز کرد و زمینه‌ساز 4 گل از شاگردان شفر شد.

میلاد فخرالدینی، ذوب‌آهن، نمره2.5: فخرالدینی در بازی با سپیدرود توانست نقش مهمی در حملات ذوب‌آهن داشته باشد و یکی از 3 گل تیم اصفهانی را هم زد تا در هفته‌ای که استقلال و سایپا بردهای 4 گله را تجربه کردند ذوب‌آهن هم از این قافله و چشم به عنوان نایب قهرمانی عقب نیفتد.

مهدی ترابی، سایپا، نمره1.5: ترابی در برد پرگل سایپا برابر نفت تهران مثل همیشه ازموثرترین بازیکنان تیم دایی بود. یک گل سهم ترابی بود از 4 گلی که نارنجی‌پوشان زدند اما حرکات ویرانگر او در تمام طول بازی مدافعان تیم نفت را سخت درمانده کرد تا سایپا به سادگی دروازه این تیم را 4 بار باز کند. ترابی با ثبت 3 پاس کلیدی موقعیت‌سازترین بازیکن زمین بود.

امید ابراهیمی، استقلال، نمره1.5: فرمانده استقلال در بازی با سیاه‌جامگان موفق شد با دو پاس گل روز درخشانی را برای خود و قربانی و اسماعیلی بسازد. ابراهیمی با 2 سانتر بی‌نقص باعث فروپاشی سازمان دفاعی سیاه‌جامگان شد. ابراهیمی روی گل سوم استقلال هم کاملا تاثیرگذار بود و پاس او در نهایت منجر به گل دوم قربانی شد. 3 پاس کلیدی دیگر ثبت شده از ابراهیمی در آمار متریکا هم نشان می‌دهد امید، روز درخشانی را پشت سر گذاشت و آمادگی قابل‌توجه‌ای دارد.

فرشید اسماعیلی، استقلال، نمره2: اسماعیلی در بازی این هفته کاملا مقتصد رفتار کرد. او که در نیمه اول مثل غالب بازیکنان آبی‌پوش سردرگم بود با شروع نیمه دوم شروع به درخشش کرد. اسماعیلی در این نیمه 2 شوت به سمت دروازه حریف زد که هر دو شوت در چارچوب بود و هر دو هم به گل تبدیل شد.

وحید امیری، پرسپولیس، نمره2: امیری تا دقایق پایانی بازی با پدیده نقش سازنده را داشت اما هرچه او می‌ساخت را دیگر بازیکنان از دست می‌دادند. 2 پاس کلیدی امیری در شرایطی کاملا ایده‌آل برای کامیابی‌نیا و علیپور فرستاده شد اما قدر ندانستند. قدرناشناسی‌هایی که باعث شد تا بالاخره امیری خودش دست به کار شده و وارد باکس پدیده شود و با ضربه سر گل برد و قهرمانی سرخپوشان را به ثمر برساند.

علی قلی‌زاده، سایپا، نمره2: مهاجم جوان سایپا باز هم درخشید تا دوباره شانس خود را برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی بیشتر کند. قلی‌زاده دو گل از 4 گل سایپا در بازی با نفت را زد و مثل همیشه تاثیری چشم‌گیر روی حملات نارنجی‌پوشان داشت. دقت شوت 100 درصدی و تبدیل شدن هر دو شوت به گل نشان می‌دهد قلی‌زاده کنار استعداد ناب‌اش، تاکتیک‌پذیر هم شده و کاملا سعی در افزایش بهره‌وری و کیفیت خود دارد.

علی قربانی، استقلال، نمره2: قربانی که در بازی با نفت ناکام مانده بود برای این دیدار نیمکت‌نشین شد. اما شکست شفر در استفاده از سیستم بدون مهاجم باعث شد تا قبل از پایان نیمه اول قربانی وارد زمین شود. حضور او در ترکیب با بمباران دروازه حریف همراه شد. قربانی به تنهایی در نیمه دوم 6 شوت به دروازه سیاه‌جامگان زد که 2 شوت در چارچوب بود و هر دو هم به گل تبدیل شد.

رضا خالقی‌فر، گسترش فولاد، نمره1.5: خالقی‌فر در بازی خوزستان برابر استقلال موفق شد هر دو گل گسترش را به نام خود ثبت کند تا فیروز کریمی 3 امتیاز بازی خارج از خانه را مدیون خالقی‌فر باشد. گل دوم خالقی‌فر در لحظات پایانی بازی و زمانی که همه در انتظار سوت پایان بودند به ثبت رسید و استقلال را بیش از پیش به سقوط نزدیک کرد.

14002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *