استقلال خوزستان ۱-۲ گسترش فولاد تبریز / فرصت سوزی اهوازی ها در خانه

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – به گزارش وب سایت نود، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم گسترش فولاد موفق شد در اهواز میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

شاگردان عبداله ویسی که بعد از ۵ هفته عدم موفقیت در نتیجه گیری، توانسته بودند در ۲ هفته اخیر به پیروزی برسند و با کسب ۶ امتیاز متوالی شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهند، در این بازی خیلی زود توسط یونس دلفی به گل رسیدند اما بلافاصله توسط خالقی فر گل مساوی را دریافت کردند و در دقایق پایانی نیز خالقی فر گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا با قبول این شکست، با همان ۲۶ امتیاز در مکان چهاردهم باقی مانده و در ادامه مسابقات شرایط سختی برای ماندن در لیگ خواهند داشت. البته نفت تهران نیز با قبول شکست در این هفته امیدهای استقلال را برای بقا زنده نگاه داشت.

در طرف مقابل یاران فیروز کریمی که در ۸ هفته اخیر رنگ پیروزی را ندیده بودند و با ۵ مساوی و ۳ باخت، نشان از یک تیم بی انگیزه را داشته که شاید رتبه میانه جدول این تیم و عدم خطر سقوط به دسته پایین تر و همچنین عدم شانس کسب سهمیه را می توان از دلایل بی انگیزگی این تیم نام برد. گسترش در این دیدار اما با ارائه یک بازی هوشمندانه همانند دیدار رفت به برتری مشابه دو بر یک رسید و با کسب ۳ امتیاز، ۳۴ امتیازی شده و بدون تغییر در مکان نهم جدول باقی ماند.

لازم به ذکر است تنها ۸۰ نفر در ورزشگاه غدیر از نزدیک تماشاگر این بازی بودند.

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی، وحید نامداری (۴۹- حکیم نصاری)، علیرضا دغاغله، سید علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی، اسماعیل شریفات، یونس دلفی، یعقوب کریمی (۵۲- فرید بهزادی کریمی) و عادل کلاه کج (۷۱- سعید زارع)

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، احمدرضا زنده روح، ادسون هنریکه، علیرضا نقی زاده (۵۸- میلاد زنیدپور)، عزیز معبودی (۳۹- صادق رضانیا)، پیمان بابایی، مصطفی سالاری، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی فر و آندرانیک تیموریان (۷۳- سامان نریمان جهان)

اخطار: آندرانیک تیموریان (۱۸) – احمدرضا زنده روح (۲۰) – عزیز معبودی (۳۸) – عقیل کعبی (۸۹)

دقایق حساس:

دقیقه ۷: (گل اول برای استقلال خوزستان، یونس دلفی): پاس در عمق پشت مدافعان گسترش فولاد توسط اسماعیل شریفات، یونس دلفی را در مصاف تک به تک با دخسوس قرار داد و ضربه دقیق این بازیکن در گوشه دروازه قرار گرفت.

دقیقه ۱۰: (گل اول برای گسترش فولاد تبریز، رضا خالقی فر): در شلوغی محوطه جریمه استقلال، با پاس اسماعیل فرهادی، توپ به رضا خالقی فر رسید و این بازیکن با ضربه ای زیبا و قوس دار، توپ را درون دروازه شیخ ویسی جای داد تا نتیجه دیدار خیلی زود به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۱۳: شوت محکم اسماعیل شریفات از سمت چپ محوطه جریمه توسط فرناندو خسوس مهار شد.

دقیقه ۱۶: ضربه از راه دور اسماعیل فرهادی مهاجم گسترش با فاصله بسیار نزدیک از کنار تیر دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۴۰: پاس رو به عقب یونس دلفی، به شریفات رسید که ضربه این بازیکن در موقعیتی مناسب از کنار دروازه به بیرون رفت.

پایان نیمه اول و تساوی یک بر یک دو تیم

دقیقه ۶۰: بازی متعادلی را از دو تیم مشاهده می کنیم. با توجه به نیاز استقلال خوزستان به امتیازات کامل این دیدار برای بقا در لیگ، انتظار ارائه بازی تهاجمی تری را از این تیم داریم.

دقیقه ۶۱: پاس بلند پشت مدافعان گسترش، با شوت سرضرب مهاجم استقلال همراه شد که این ضربه توسط دخسوس به زیبایی دفع گردید.

دقیقه ۶۵: ارسال مواج زنیدپور از سمت چپ محوطه جریمه روی دروازه استقلال، که ضربه سر خالقی فر با اختلاف اندک از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۲: موقعیت عالی برای یونس دلفی و استقلال خوزستان، این بازیکن در برخورد با مدافع حریف درون محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در ادامه خود دلفی پس از بلند شدن، ضربه آرام خود را روانه دروازه کرد که توپ روی خط دروازه توسط احمدرضا زنده روح دور شد.

دقیقه ۸۸: (گل دوم برای گسترش فولاد تبریز، رضا خالقی فر): پاس در عمق، سید احمد موسوی را روانه دروازه استقلال کرد که ضربه این بازیکن در حالت تک به تک توسط شیخ ویسی دفع شد تا در برگشت خود رضا خالقی فر با یک ضربه آرام دروازه را برای بار دوم باز کند.

پایان بازی و پیروزی دو بر یک گسترش فولاد تبریز

برای تماشای خلاصه دیدار، اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *