گواردیولا: حضور آگوئرو در دربی مشخص نیست؛ به حمایت هواداران نیاز داریم

ورزشی

رسیدن آگوئرو به دربی هنوز مشخص نیست. ما هنوز یک جلسه تمرینی دیگر پیش از بازی داریم و باید ببینم وضعیت او چگونه می شود. سبک بازی یونایتد با لیورپول فرق دارد. ما سعی می کنیم مثل دیگر بازی های این فصل کار کنیم. سرنوشت جوری رقم خورده که با پیروزی در دربی بتوانیم قهرمان شویم اما این چیزی را تغییر نمی دهد. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. 

ما چهارشنبه با لیورپول بازی کردیم و حالا در عرض یک هفته باید با یونایتد، لیورپول و تاتنهام بازی کنیم. طبیعتا باید شرایط جسمانی بازیکنان را در بنظر بگیریم. شاید مجبور شویم به تعدادی از بازیکنان استراحت دهیم اما این برنامه هایمان را برای دربی تغییر نخواهد داد. ما خودمان را برای کسب پیروزی آماده می کنیم. باید وضعیت بازیکنان را در تمرین ببینیم و سپس فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت. 

ما نتیجه بدی مقابل لیورپول گرفتیم اما با اینکه کار سختی داریم برای صعود تلاش می کنیم. بلافاصله بعد از بازی با یونایتد روی بازی سه شنبه تمرکز خواهیم کرد. ما در این بازی به حمایت هواداران مان نیاز داریم. باید با کمک آن ها لیورپول را تحت فشار قرار دهیم. هنوز ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده و در کاملا به روی ما بسته نشده است. ما تلاش خودمان را می کنیم. 

امیدوارم هواداران فردا جو خاصی ایجاد کنند چون بازیکنان شایسته حمایت هستند. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند چون خیلی خسته هستیم و یونایتد یک هفته استراحت کرده است. به حمایت آن ها نیاز داریم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *