سبک جدید برانکو به ضرر پسرش؛ بی‌دقت‌ترین ربیع خواه فصل

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – محسن ربیع‌خواه در بازی که پرسپولیس کمتر از حریفش صاحب توپ بود، بی‌دقت‌ترین عملکرد فصلش را به نمایش گذاشت.

به گزارش وبسایت نود، صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک تساوی مقابل نسف قرشی قطعی می‌شد و تیم برانکو با نمایشی محتاطانه، توانست نتیجه مورد نظرش را بدست آورد. بر خلاف همیشه، نسف قرشی بیشتر از سرخپوشان توپ را در اختیار گرفت و پرسپولیس، نمایشی واکنش گرایانه و وابسته به انتقال سریع توپ داشت. موضوعی که باعث شد ربیع‌خواه، بدترین نمایش فصلش را ثبت کند.

ربیع‌خواه که معمولا روی پاس‌های کوتاه به نزدیک‌ترین بازیکن متمرکز است، در این بازی مجبور شد بارها پاس ریسکی بدهد یا هم تیمی‌هایش را در فاصله‌ای بیشتر از همیشه صاحب توپ کند و در این کار، ناموفق بود. او در این مسابقه، فقط 67.5 درصد پاس‌هایش را به مقصد رساند. در دو بازی لیگ قهرمانان، ربیع‌خواه 93 و 87 درصد پاس‌هایش موفق بود و در لیگ برتر هم بر اساس آمار متریکا فقط سه مسابقه، درصد پاس‌های صحیح او به کمتر از 80 درصد رسید.

وظایف متفاوت ربیع‌خواه مقابل نسف قرشی و سبک جدید پرسپولیس، شب سختی برای هافبک محبوب برانکو ساخت. بازیکنی که معمولا، کارنامه موفقی در کارهای تهاجمی و پاس‌های ریسکی ندارد و تغییر سبک پرسپولیس، می‌تواند بیش از گذشته او را زیر ذره بین قرار دهد.

 

22330

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *