دی بیاجو: ایتالیا آنقدرها هم که مردم می گویند، بد نیست

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دی بیاجو از تیم ملی ایتالیا دفاع کرده است.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا بعد از تساوی 1-1 آتزوری ها در دیدار دوستانه مقابل انگلیس، به حمایت از عملکرد خود و بازیکنانش پرداخت و مدعی شد تیم ملی ایتالیا به بدی که مردم تصورش را دارند، نیست. دی بیاجو چنین گفته است:

ده روز فوق العاده را پشت سر گذاشتیم، برخی بازیکنان تیم ملی را از قبل می شناختم. همگی آن ها هرچه در توان داشتند، گذاشتند. قبل از بازی به خاطر تعهدشان از آن ها تشکر کردم. فکر می کنم این نقطه شروع است، باید به این گروه فرصت رشد داد. بله اشتباهاتی هم وجود داشت ولی در حال آزمون و تلاش هستیم. بسیاری از این اشتباهات رقم خورد چرا که آن ها در تلاش برای انجام کاری بودند که از آنان خواسته بودم. تلاش برای بازیسازی با وجود اشتباه، بهتر از تلاش نکردن است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، قرار است اخر اردیبهشت ماه سرمربی قطعی تیم ملی ایتالیا معرفی شود. دی بیاجو در مورد احتمال ماندنش در تیم ملی گفت:

نمی دانم آن روز هم در تیم ملی باقی می مانم یا خیر. به این موضوع فعلاً فکر نمی کنم این چیزی نیست که در حال حاضر به آن تمرکز کنم. این تیم ملی ایتالیا و بازیکنانش خیلی خوب هستند، ان ها باید بدانند که خوب هستند. تیم ملی ایتالیا به بدی که مردم تصور می کنند، نیست.

1878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *