سلطانی‌فر: تیم‌های فوتبال ما باید به باشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شوند/ در استقلال و پرسپولیس اصلاحات ساختاری انجام دادیم

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – وزیر ورزش و جوانان کشورمان تأکید دارد که تیم‌های فوتبال ایران باید به باشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شوند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، مسعود سلطانی‌فر صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال و رضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تأکید بر استعدادیابی و توسعه حرفه‌ای فوتبال عنوان کرد که تیم‌های ما در ایران باید در مسیر حرفه‌ای شدن قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان یکی از راه‌های حرفه‌ای شدن باشگاه‌های ورزشی کشورمان را توسعه تعامل و ارتباطات فنی با باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت: ما باید ضمن جلوگیری از فعالیت‌های سلیقه‌ای، با پشتوانه‌سازی بنیان مستحکم‌تری برای فوتبال ایران ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: فوتبال ایران و جهان را بیش از 40 سال است که دنبال می‌کنم. برای بهسازی فوتبال ایران در همه سطوح اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حفط اعتبار و شأن فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی است.

سلطانی‌فر خاطر نشان کرد: در استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تأمین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن آروزی موفقیت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و همدلی، موجبات خرسندی هواداران را فراهم آوریم.

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *