شفر: در دنیا تبلیغات منفی علیه ایران بسیار است، می‌خواهم سفیر فوتبال ایران باشم/ استقلال وارد یک دوره جدید شده است

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل وزیر ورزش و جوانان گفت: می‌خواهم سفیر فوتبال ایران باشم.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان در این دیدار وینفرد شفر با تبریک سال نو به وزیر ورزش و جوانان از مردم ایران قدردانی کرد و از تهران به عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان ، فرهنگی و فهیم دارد.

شفر گفت : متاسفانه در سال های گذشته تبلیغات منفی علیه ایران ، مردم و فرهنگش باعث شده که واقعیت ها به جهان منکس نشود اما من به دوستانم توصیه کرده‌ام که به ایران سفر کنند و خودشان از نزدیک شاهد زیبایی های این کشور و مهماندوستی مردمانش باشند .

شفر نتایج به دست آمده در استقلال را شروع کار در یک دوره جدید توصیف کرد و افزود : برای رسیدن به این مرحله ، نشست های بسیار خوبی با هیات مدیره باشگاه داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم .

شفر با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به عنوان مربی در این رشته فعالیت کرده است ، گفت : می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم .

او در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط دوستانه بازیکنان و مربیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود : فارغ از نتایج دربی‌ها ، بازیکنان هر دو تیم رفتار دوستانه ای دارند و واقعیت این است که همه ما برای موفقیت سخت کار می‌کنیم.

 

1004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *