منچستریونایتد ۱

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – منچستریونایتد در عین ناباوری در خانه مغلوب سویا اسپانیا شد تا خداحافظی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستریونایتد و سویا از ساعت ۲۳:۱۵ دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه ۱-۲ به سود سویا به پایان رسید تا این تیم با توجه تساوی بدون گل دو تیم در بازی رفت به مرحله بعد راه یابد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۹: کوریا روی کرنر ارسالی بانگا با ضربه سر می توانست گلزنی کند اما ضربه اش با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۳۷: فلاینی پس از پاسکاری با سانچز از پشت محوطه با یک شوت محکم دروازه سویا را هدف گرفت اما دروازه بان سویا این ضربه را به خوبی مهار کرد. 

دقیقه ۵۲: سانتر زمینی ارسالی لوکاکو به لینگارد در داخل محوطه جریمه رسید اما دروازه بان سویا با یک عکس العمل زیبا توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. 

دقیقه ۶۰: پوگبا که در این بازی روی نیمکت قرار داشت به جای فلاینی وارد بازی شد. 

دقیقه ۷۴: بانگا با یک پاس زیبا توانست سارابیا را صاحب توپ کند. این بازیکن هم توپ را به بن یدر که تازه به بازی آمده بود رساند تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه دخیا را باز کند و اولدترافورد در سکوت فرو برود. 

دقیقه ۷۸: تیم مهمان در عین ناباوری به گل دوم خودش هم رسید. ضربه آزاد ارسالی به خوبی دور نشد تا توپ به یدر برسد و این بازیکن از فرصت استفاده کرد و با ضربه سر گل دوم خودش و سویا را بثمر رساند. 

دقیقه ۸۰: ضربه آزاد ارسالی در فضای خوبی به اسمالینگ رسید اما این بازیکن نتوانست اثر خوبی روی توپ بگذارد. 

دقیقه ۸۴: کرنر ارسالی رشفورد به خوبی توسط مدافعان سویا دور نشد تا توپ در شلوغی محوطه به لوکاکو برسد و این بازیکن هم با یک شوت محکم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. 

ویدیو: خلاصه بازی منچستریونایتد – سویا

 ۲۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *