کولاکویچ: بدون انرژی و با خستگی نمی‌توان بازی کرد

ورزشی


در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – ایگور کولاکویچ در نشست خبری پایان بازی تیم‌های ایران‌ با کانادا با اشاره به این شکست گفت: از این که جنگیدیم و توانایی‌هایمان را نشان دادیم خوشحالم.

 

به گزارش وب سایت نود، در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران با کانادا که با برتری ۳ بر یک شاگردان آنتیگا به اتمام رسید سرمربیان و بازیکنان دو تیم نظراتشان درباره بازی را اظهار کردند که در این بین ایگور کولاکویچ درباره بازی گفت: برای ما ست سوم بسیار مثبت بود چرا که نشان دادیم می‌توانیم در شرایط سخت بازی کنیم. شروع بازی برای ما واقعا قدرتی بود اما بدون انرژی نمی‌توان بازی کرد.

او ادامه داد: هرچند باری را واگذار کردیم اما بازیکنان نیمکت‌ نشین برای ریکاوری انرژی به ما کمک کردند. از این که جنگیدیم و توانایی خودمان را امروز نشان دادیم، خوشحالم.

امیر غفور که بهترین بازیکن دیدار ایران با کانادا با کسب ۱۹ امتیاز بود درباره این شکست اظهار کرد: دریافت‌های ما امروز بسیار بد بود اما بعد از یکی دو ست که سخت جنگیدیم، به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: این برای ما بسیار خوب بود چرا که بازیکنان جوان ما بسیار خوب بازی کردند. ما در این بازی هرچند شکست خوردیم اما تا پایان مسابقه سخت تلاش کردیم و این نکته بسیار مثبتی است.

 

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *